2013年8月8日

遊園

2013年8月8日
早排知道志蓮搞一個素食展, 我以為在淨苑裡搞,
誰知原來在荷里活商場內舉行; 一心來到淨苑,
所以就拍攝一吓兩園的花花先再去商場參觀.
走入山門才知展場不在此處.

山門兩旁的小型光明燈, 百拍不厭啊!

橫掂都來到探吓蓮池先, 同樣每次來都拍不到白蓮盛放.





俗語話...在邊處跌倒, 就在邊處起翻身. 我又來到曾經
受腳傷的圓清閣, 依然彼此雙安無事;
圓清閣依然很美, 我又行得走得...

圓清閣下只得一朵多瓣荷花, 白荷未見啊!

園中紫薇盛放

羅漢松結了籽


花了哥在挑選熟的松子進食.

九里香也是盛放期, 清白非常啊!

細如白米的茶花也開得好燦爛.

拍過了花花, 終於來到商場, 那是最後一日, 

遊人都在試食.我發覺有茶具展覽, 雖然只得三套, 
但看去就知是極品喇!

好靚呀!!!

好少見有蔬菜圖像的骨瓷啊!

在茶柜內有一小盆文芯, 開得不錯啊!

隨著吃過出售的齋點, 又去睇煮齋示範.

枱上放的雜菌是今次的菜色才料.

主要介紹的是齋菜的調味素材.

煮那些菇菌時, 全場充滿香味, 我卻在試食前離開喇!
看見那些長者個個想試, 我唔慣都喺離場吧!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言