2013年8月4日

食在中山

去了幾日中山食就少不免喇! 遇啱兩個妹妹是會做美食的人,
她們好學...咁就要一賞中山美點, 我只好奉陪喇!
加上一餐送行飯, 她們真的是食到不易樂乎!
步行街的一頓早茶
中山輝記飯店的一頓送行飯...謝謝表嫂請客.

由表嫂一手包辦的菜肴, 她同客人食慣食熟,
所以不用半小時全部上整喇! 全人讚「正」呀!

不可不提陳醋&話梅這兩味, 真喺好食到唔識型形容.
由其是表嫂叫我用汁撈白飯...好正啊!!!
最後一日的早茶在德悅庭, 搏到盡喇! 是細妹們的試食會呀!
真的有好多甜點以前未食過o架!

只有排骨飯和叉燒包(我獨食了), 唔食飯怕無力行啊!
還漏了拍「千層薑汁糕」& 「蕃薯芥菜粥」&「菜芯肉丸粥」啊!

臨上車前, 我最後衝刺就喺...食薑汁撞奶喇!!!
點可以唔食呀?! 在香港HK$26蚊一碗都去馬,
依家人仔$6.50, 唔食多碗對自己唔住啦!!!
真喺好正o架! 再來多碗(加辣)的...重正呀! 好滿足啊!!!

我到中山最想食就是這碗撞水牛奶, 平、靚、正, 超讚!
其他除了食碗飯可補充我的體力之外, 其他都不重要喇!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言