2013年8月23日

斑鳩動態報導

23/8/13年
今晨一場驟雨, 我被困在茶樓個多小時, 
趁雨勢小了便匆忙回家. 
回到家中第一件事去偷看斑鳩的動態, 
誰知企高一看, 嚇了一跳啊! 唔見咗鳥媽媽, 
巢中只得兩隻BB蛋留守. 
心中正在盤算著, 是否雨太大鳥媽放棄孵育呢? 
如果喺又點算好呢?即時拍下一張照片, 
如果鳩媽不再回巢! 
是否要報漁農署找幫忙呢? 當時好心急呀?!
好彩在十多分鐘過後, 鳩媽回來了, 
可能趁冇雨出去覓食吧!
鳩媽見的我開了窗簾有光的關係, 
即時好緊張的坐回在蛋上,

眼也不眨的盯著我, 我心安了, 
便靜靜的拉上窗簾, 不再使牠精神緊張喇!
其實精神緊張的是我才對呀!!! 
好似看護唔見咗個病人一樣呀?
真的好怕鳩媽媽會突然放棄啊!
******************************************
最終報導...2013-9-8日
小斑鳩出世喇!
 伸部機影番張先, 嘩! 雀媽惡到飛起呀!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言