2009年5月5日

在L.A.的第二天.

這是我的寶貝甲虫, 今天Mic.問我要不要用, 
唉! 神經痛點開呀?不過要看看先, 別來無樣啊! 
這車是Victor爸爸給我的生日禮物, 
現在成了大官的佔有物之一, 好在車頭的
公仔還在, 都有少少安慰, 唔好當我冇到啊!
今天第一件事就喺要買潤唇糕, 
因為冇帶回來啊! 而這邊比較dry呢? 
要到這一間規模較大的Superstore買, 
我站在的地方是停車場, 唔使錢任泊, 有三層好大.
看看! 車仔都超大型的.
兩旁是什項, 中間是衣物部, 化妝品要走到尾.
當然我是不會拍我揀唇糕的片段啦!
 經過女裝部冇心情看啊! 腰痛~~~

不是假日人流少, 但是俾錢的人也好規矩的,
 付錢的上前, 未到的站到老遠後面的, 
不會過界也不會阻礙別人, 這便是文明喇!
去Starbucks Coffee飲番杯啡先; 
你看乜嘢叫大到無輪啦! store只有一層, 
車場就三層, 可想沒有車邊處都唔使去喇!
剛出車場在地下竟然發現了它, 
大官呱呱叫要的影, 說什麼第幾代古董甲虫啊!
就喺得咁多睇咋! 冇乜心機, 要去睇醫生喇!
痛死人咩!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言