2009年5月6日

粉嶺濕地園林的一天

2009年5月6日
這是我走前26日前往濕地農莊一天遊的部份照片, 
雖然下著雨, 但好開心能夠和同學一起出遊, 
難得啊!除了塱原又來到中國花園的草莓園. 
我又忙著拍喇!
非常甜美, 不同超市買的味道, 有機種的
size是小了一點, 可是極甜啊!
它的花也不俗啊!
整個山頭都是, 真的是隨手可得.
光果龍葵
上下都是金露的果子
大樹菠蘿
蘋果芒
車厘茄
小玉瓜15元兩個好低, 我昨日在L.A.market
買一個要4.99 u.s.死得喇! 
賣了之後才知笨咗喇! 死蠢成日買嘢唔睇價錢牌.
野生莧菜5元一份, 都喺香港d平囉!
飄虫啊! 影極都唔好, 大反光, 
這傢伙好像打了蠟似的.
伏在羅漢松葉上的一隻小東西,
 放大後才是是毒蜘蛛啊!
我不清楚以下兩隻小傢伙是什麼, 
總之有嘢就影啦!
我最愛的錦鯉, 拍拍手就浮晒出來了.
這好像是東方菜粉蝶
乎是不會停下的, 一點就起飛, 
可能下雨的關係, 給我影到了.
雖然拍得不是怎樣好, 但的卻非常滿足了.
好為食的山羊公公.
我只是養羊弟弟. 
還有一些花花以後再放, 也可以去看看相簿o架!
 我冇出街呀! 等唔腰冇咁痛再去拍d嘢俾你哋睇啦!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言