2007年10月9日

生日禮物巡禮

2007年10月9日
生日是人生大事, 但講到慶祝就可有可無, 
而我的生日就越來越精彩, 只是我認為而矣! 
因為從小到大我都唔知乜嘢喺生日會, 
媽媽只是煮一隻蛋叫我吃, 
又話大一歲喇要聽教聽話. 
出來做事後最多和同事出去飲杯o野. 
但有了家庭後, 只聽到的是...
你有錢自己鍾意買乜就買乜啦! 
自從搬了屋之後, 認識了貓姐和一班喜歡美食的朋友, 
生日就有了意義了, 朋友們輪流地做生日會, 
你一次我一次好不高興啊!
由其是貓姐風雨不改, 只要我在香港她一定
會有驚喜給我, 比自己的親人還有真誠, 
我好感動. 
而老友們也好有心思地為我攪節目. 
同時blog友也送上祝福, 大小honey還說下次
同我一齊吃宵夜Buffet添, 好開心呀! 
開心之餘又想同大家一起分享我今次收的禮物, 
雖然不多, 但好有心思o架!...
最有心的貓姐送的...
晚餐朋友買的...
遠洋victor送的...
朋友們送的心意
想想下, 下一年度可能沒有那麼開心了, 
因為好快就要返回L.A. 但我好希望每年
都可以回來, 同朋友一起過生日就好了.

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言