2019年9月6日

賞魚

觀魚樂(木子)
水清池中樂, 游魚顯姿華 ;
艷色常耀目, 帶入百姓家。

多謝友人增美圖, 看後心歡悅,
不忘與眾同享, 年年有餘慶.











8 則留言:

  1. 回覆
    1. 水泡眼真的好奇特, 但蘭壽又夠醜樣呀!!!

      刪除
  2. 42幅魚的照片, 款款不同, 看得我眼花撩亂, 卻心花怒放

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀! 我向來好愛看金魚, 閒來逛街拍埋一大堆, 我覺得百看不厭呀!!!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我又遲了回覆, 唔好意思呀!
      以前有養, 可惜有一次無意把魚缸撞爛咗!
      水浸金山寺呀! 把金魚救亡後, 屋又要維收, 以後都冇養喇!

      刪除
  4. 回覆
    1. 我好愛金魚和錦鯉o架! 平時影埋一大堆, 一次過清場, 又查齊啲名幾好呀!

      刪除

謝謝留言