2019年9月10日

陸遊港珠澳

星期六得閒去了遊港珠澳大橋,
目的是看看環境攞經驗;
因晚上有事要在七點前回港.
出發已是兩點喇! 得六個鐘, 以為夠時間,
誰知去程用了兩個半小時, 去到要等巴士,
在廣場見人頭湧湧都幾乎唔想行;
但係都要睇吓大三巴先安樂,
廣場的義記都賣咗俾莎莎喇!
所以連撞奶都冇得食.
但沿途餅店最多, 一路試食,
行到了大三巴都飽喇!
事實插針都唔入, 所以買了些手信便走喇!















19 則留言:

  1. 珠澳大橋去澳門珠海方便了,尤其是怕坐船的人更開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 說我對呀! 又方便車費平, 慳錢是最主要的.

      刪除
  2. 回覆
    1. 我第一次坐巴士去, 唔知要幾多時間, 只留咗兩小時便走喇! 下次一定玩耐啲!

      刪除
  3. 宜家香港無咩遊人,澳門就更家多人了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉! 依家香港就靜哂喇! 澳門旺到都緊要呀!

      刪除
  4. 見刻人山人海, 我怕怕 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在香港如果唔係有暴亂, 都一樣同澳門咁多人呀!

      刪除
  5. 妳好叻呀! 我一個人都唔敢周圍去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好容易, 上到巴士由頭坐到尾, 跟住過香港關, 然後買票上澳門巴士, 又係由頭坐到尾,
      進入澳門口岸出閘, 最後揀車坐, 想去邊都得.

      刪除
    2. 若由香港出發又如何?

      刪除
    3. 請問過咗海關之後,買票是不是用港幣 ? 用八達通得唔得?
      去澳門或珠海之後,是否可以用港紙 ?

      刪除
    4. wei-wei, 由香港出發也一樣有直通巴士到口岸的.

      刪除
    5. 秋葉, 過關後可用八達通買票, 長者有特價, 港紙係通用嘅!

      刪除
    6. 謝謝Candy的回覆! 那天妳是自己一個人去的嗎 ?
      以前我去過澳門兩次,都是一般的景點。氹仔倒沒有去過。珠海也沒有去過。

      刪除
    7. 我係同妹妹去的, 我依家一個人唔敢通處去喇! 萬一個心出事瓜咗都冇人知呀!
      澳門真係變得好交關呀! 成個拉斯維加斯一樣, 過島大島都有三條, 比香港還熱鬧呀!!!

      刪除
    8. 看來妳不要四處走動了,保持心境安靜,小心飲食。

      刪除

謝謝留言