2019年9月19日

觀竹怡情

待到深山月上明, 娟娟翠竹倍生姿。
空明一片高難掇, 寒碧千竿俗可依。











16 則留言:

  1. 竹景特別清雅, 我認為第四幅最美。

    回覆刪除
  2. 竹, 我自覺得好難影到有感覺, 這是那裡呢? 日本嗎? 好靚竹林。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡有三處地地方, 香港、大陸和洛杉磯, 是我平的收集來的.

      刪除
  3. 回覆
    1. 高風亮節, 竹給人的感覺是中空外直, 猶如正人君子般的態度.

      刪除
  4. 竹給我的感覺是好冷及靜,其中第六張相有點似拉爆?

    回覆刪除
    回覆
    1. 竹-寧可食無肉,不可居無竹,無肉令人瘦,無竹令人俗.
      相信這首詩足以形容竹的清高如亮節. 第六張係師傅影的, 我學唔到呀!!!

      刪除
  5. 影得真係好靚!原來竹可以咁靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實加上深色濾鏡, 在顏色方面係鮮艷好多的.

      刪除
  6. 我在Facebook多數有出新文章...的

    回覆刪除

謝謝留言