2019年9月13日

閒遊速寫

都唔知有幾耐命玩攝影?! 有機會就要珍惜喇!
趁好日子又幾精神, 行吓當散步,
又俾我拍到一些少見的情景.


















14 則留言:

  1. 天朗氣清, 你的相片令我感到心情暢快。
    我幾拾年無到過牛頭角這區了!
    利用天橋底的橋柱發揮畫作的人值得贊賞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好, 中秋愉悅啊!
      其實香港人多空間少, 市政都用盡每一寸地方, 盡量美化,
      擴展用途, 我都係偶然經過, 但耳目一新囉!

      刪除
    2. 物盡其用, 確然耳日一新。

      刪除
  2. Candy,您拍的照片很好看。畫面豐富,色調清新。

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎喇! 謝謝你, 祝你佳節愉悅啊!

      刪除
    2. 妳說:「都唔知有幾耐命玩攝影?!」為什麼那麼悲觀 ?
      最近有什麼不舒服嗎 ?

      刪除
    3. 秋葉姨, 我真係個心的血管塞咗三條, 隨時都會走人o架!
      現在等排期做手術, 希望冇事就好了. 謝謝你!

      刪除
    4. Candy, 現今醫學發達, 保持鎮定, 安心接受心臟搭橋手術。
      家兄也是心臟的三條血管塞了50% 他於4月中在多倫多做了搭橋手術, 健康已在康復中。

      刪除
    5. 謝謝你, 我會小心的了, 現在食了特效藥己好好多, 正在等通知做手術.

      刪除
  3. 現今醫學發展一日千里,血管塞了三條很普通啫,做咗手術就會好的了。
    樂觀些,平時吃些針對心血管病的食物,例如:黑木耳、芹菜、菠菜、生菜。

    根據古書記載,建議一些有益心臟的食物如山楂、海參、海帶、木耳、芹菜等。
    譬如黑木耳、薏仁、芹菜、菠菜、海帶等,都是屬於高纖類的好心食物。

    玉米鬚在中藥裡則有利尿作用,幫助穩定血壓。
    用玉米洗淨加水適量,煮成粥;玉米鬚煮水當茶喝。

    https://www.commonhealth.com.tw/article/article.action?nid=64972

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉, 謝謝你的關照呀! 你所講的我平都食慣的, 奈何我是遺傳, 所以一定要做手術;
      照計我平時的運動量醫生說唔應該有的, 係遺傳就冇符喇! 食了得效藥好好多喇!
      現正等通知做手術喇!

      刪除
    2. 祝福生活愉快,手術順利圓滿。香港做手術的醫生水準都很高。

      刪除
  4. 官塘海濱的確是拍攝黃昏與雲好地方
    Candy 不要太擔心很多人也在支持妳

    回覆刪除
  5. 好多謝你呀! 我現在好似在等時候過, 一切都如常, 就係唔可以做劇烈運動!
    所以拍攝都少咗好多題材, 希望他朝有日能重拾昔日生趣就好喇! 再謝!!!

    回覆刪除

謝謝留言