2013年11月15日

匈腦死婦誕嬰 「一命救五命」


(綜合報道)(星島日報報道)匈牙利一名準媽媽,懷孕十五周時因中風腦死亡,三個月後產下健康嬰兒,據報是一名男嬰。在其家人許可下,醫生將她四個器官移植給四名急需移植的人,可說是一條生命救了五個人。孕婦產下健康嬰兒後又捐獻器官,在全世界尚屬首宗。

匈牙利東部德布勒森大學(University of Debrecen)醫學和健康科學中心表示,今年四月,這位三十一歲、懷孕十五周的孕婦突患腦中風,隨後進入腦死亡狀態,但超聲波顯示胎兒依然健康。孕婦家人和醫務人員決定以維生裝置維持她的生命,讓胎兒盡可能充分發育後再出生。
  
這期間,孕婦家人一直撫摸她的肚子,對胎兒說話,病房一直開收音機,讓胎兒聽說話聲和音樂。懷孕二十七周時,孕婦生命體徵再次不穩定,醫生剖腹讓一名一點四公斤重的嬰兒出生。嬰兒雖然早產,但目前健康狀況良好,上月已經出院。
  
這位媽媽產下孩子後兩天,她的心臟、肝、胰腺和兩個腎臟移植四名急需器官移植的人。此前,全世界曾有三名孕期十五周的腦死亡孕婦誕下嬰兒,但孕婦產下健康嬰兒後,又捐獻器官在全世界尚屬首次。

8 則留言:

  1. 腦死亡狀態嘅孕婦產下健康嬰兒後又捐獻器官...神奇!:-O

    回覆刪除
    回覆
    1. KA KA, 你好, 謝謝你來回應啊!
      有樣嘢話你知, 我裝咗「表情符號」, 點知出唔到公仔, 聽講話有用G+我就不能使用, 咁我就移除個G+啦! 點知所有回應冇哂喎! 後來又再入番! 咁又有網友話佢哋冇參加G+又回到俾我, 結果我就去G+留言度取消咗「在此網誌上使用 Google+ 留言 」, 咁就回到我喇! 出奇地我裝咗D公仔又用到喇! 我反覆試過兩、三次, 果然取消咗「在此網誌上使用 Google+ 留言 」D公仔就出番嚟喇! 但喺所有留言都要去留言設定度「剔上已發佈」咁D留言先可以出現番在BLOG上, 你話幾煩呢? 得一就唔好想二喇!!!

      刪除
    2. 喺呀!你轉咗用「Blogger留言」,貢喺「Google+留言」所有blog 友嘅留言,
      會因此而無晒架!因為「Google+留言」與「Blogger留言」的資料分別放在不同的伺服器裏面!
      所以你要.安裝"表情符號",就要取消"google+留言"
      Btw...其實之前...我有想過叫你取消"google+留言"架,但,"google+留言"也有其好處,
      而且你沒有提出想轉用「Blogger留言」,也顧及你可能有點為難,
      會捨不得先前的"google+留言"嘅blog友留言呀!

      刪除
  2. 我在你上一篇留不到言,睇下呢篇得唔得!

    回覆刪除
  3. 真的被G+玩死,開blog時有人題議取消登入G+,妳現在巳取消,但為何留言沒有在右邊出現(只能顯示五條).
    妳在孖記寫的留言是在G+上的,何解?都係玩FB直接的.

    回覆刪除

謝謝留言