2010年12月13日

2010土樓大集會啊! 動物的心聲

想在香港郊區見吓d家禽畜都有些難度啊! 
但在內地的山區就可隨處可見, 還款式多多o忝!
這裡的雞自由度好高o架! 怎去識別那一隻是自己的呢? 
且看看牠們的腳便知一、二.
Hi, 大"線"雞是也=公公雞

這母雞有金腳環, 地位崇高啊!

喂! 老公, 食來食去都喺d生果葉, 冇嚟味道...

你睇吓你個壆吖! 食多d纖維對你好呀?

話之佢啦!!! 喱度就大把美食喇! 
我哋個個都不知幾好福氣呀!

還有野味食啊!

哎! 冇眼睇喇!

bb豬: 我哋開始識得自己飲食之後, 
媽媽就不知所蹤喇! 好淒涼呀!

喂!!! 幫幫忙開咗度門佢吖!!!

嗱! 再行埋一步, 唔好怪我冇面俾呀!

喂! 老大, 太早喇! 冇料到呀!

咁就返過嚟啦! 晏d再探呀? c蠢!!!

瞓著都俾你哋嘈醒呀!

我擺好款咁耐, 曬到眼都矇喇! 快手d啦?

喂!喂!喂! 唔好行埋去呀?

亞媽叫我睇住屋企o架!

嗱! 唔好咁過份呀! 嚇襯我d兄弟呀?

影完好走啦! 阻住哂!!!

喂? 白小姐, 睇到定哂格, 今夜點啫?

做乜啫? 唔答都鬧句吖? 使唔使咁呀???

以上的對話都是我當時的感受, 
牠們的表情都全部呈現在面上, 
你們也可感受一吓o架!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言