2010年12月21日

慶祝聖誕(2)商場佈置 --海運

 2010年12月21日
行完1881就轉過去海運啦! 嘩! 好多蛋糕啊! 
我又睇唔到個主題介紹d乜, 今回真喺估佢唔到啊!
唔通以食為題? 唔理咁多照影可也! 睇落都喺1881靚好多.
酒杯聖誕樹都好有創意啊!
我真喺好想知佢今年的主題囉?
真喺乜款式的聖誕蛋糕都有啊! 可是好少見
有咁多層的聖誕蛋糕, 傳統的都是一層的.
無論如何都是充滿節日氣氛啊!
廚師和助手的卡通樣子可愛
蛋糕都有好幾款啊!
越睇越似結婚蛋糕呀?!
海運入口的主樓梯裝潢都喺蛋糕啊!
究竟蛋糕與聖誕節有何關係呢? "為食"?
整條樓梯頂上都掛滿彩球, 好搶眼囉!
進入大厦後再走進海港城區
海港城今年也非常簡單, 一間聖誕老人屋, 
外面有一隻香蕉小艇, 一隻大大的杯, 沒什麼了?!
跟著再行入商場內, 看到在行人道
中間放滿了聖誕老公公.
由頭到尾都放滿, 個個樣子差不多...
只是衣服的花款不同, 又是一個我認為好悶的設計; 
既單調又千篇一律, 醜樣又不討好!?
我寧願他們放上聖誕樹和波波的裝飾好了.
我認為今年的裝飾比上年差了很多啊!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言