2009年12月5日

大嶼南山至伯公坳



2009年12月5日
上星期的行山路線, 在東涌乘3M公車, 前往大嶼
南山站下車,取道鳳凰徑上南山樹徑, 
經大東山直達伯公坳公園散隊.
需3.1/2小時. 我卻用了四個多小時, 
好失敗...又一次行到失散晒!
因為掛住影嘢囉!
下車處便是郊野公園其中一段.
這是今次的起步點.
這戶人家真巴閉在鳳凰徑下建豪屋, 衹此一家.
離南山徑直過大東山徑.
開始長征, 這次上斜不太多, 可是...
行程最要命的開始了, 直往伯公坳...
又開始一路上坡, 我為了保護脊骨, 不可呈強又包尾喇!
華姐都冇我咁好氣, 一於死衝啊!
又繞道了, 明明上個牌6 1/2里, 行到這裡多了半里???
一馬當先的隊長, 都冇我咁好氣呀!
新來的一位隊員一於死跟, 險路處處有啊!
要小心啊! 上山喇...
橫過大東山徑, 想行快d都唔敢呀! 好易失足o架! 
看!!! 對面上一層的山尾再落就是伯公坳...
今次又行到發瘟啦!
望番轉頭認真和味啊!
就到喇! 我夾在兩山之間, 有景睇可惜煙霞太大了.
望到梅窩至大嶼山寶蓮寺公路.
再可遠望長沙海灘, 海岸線都好長啊!
終於下山了, 好彩有大哥陪同, 其他人早在開餐了...
到喇! 眾人拍掌, 我卻一肚氣, 
有被騙的感覺, 又話好好行, 啍!
目的地的休憩亭是終點處.
來到時眾人真的在開餐啊! 食真喺咁緊要咩!
回程公車站就在休憩亭對面, 
我走先喇! 好攰又好慶...
各位這只是我的行山紀錄, 有點悶o架! 

看後可以不作回應, 因為驗證真喺好煩啊!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言