2013年5月31日

微縮景展@九龍灣德福商場(民生篇)

 2013年5月31日
*2012年尾, 有朋友叫我去香港影微縮景展,
我說不感興趣, 咁細粒點都唔會做得似啦! 咁話!
*後來得知, 原來這些縮景出名到在港九巡迴展出.
現在來到東九區, 我都喺懷著去看看的心態,
估唔到真的好吸引, 因為做得真嘅一樣呀!!!
*立即拿出相機開始同眾人搶位喇! 可是射燈太強,
玻璃又反光, 好難影得好啊!
*有D人唔該都冇一聲, 就站在我鏡前, 激C我喇!
好了, 
看看民生篇真成點啦!
我真的看到眼都大啊! 全部細粒到似豆一般,
 卻做到真的一樣.
↓家品雜貨舖


缸瓦陶瓷舖
海味雜貨
樓梯旁的玉器店
藥才舖

香莊紙扎舖
↑請看連燒街衣的情景都十足真實.
↓茶葉店
值得一說的就是電影「歲月神偷」的實景啊!

D鞋同真的一模一樣啊!
鞋舖樓上的居所
老金舖

↑金舖後的工作室&打金工場.
*真的不知怎樣去形容它們的微, 一個十幾寸大的方格內,
每樣都做到百份百像真度, 好高超的技巧啊!
*我一共分了四組, 還有三組, 有興趣就留意吓喇!
展期17-5至6-26日.

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言