2012年9月26日

又食又拎的日子!

2012年9月26日
本來生日我喺唔多會慶祝, 也沒有什麼人會理呀! 
因為我鍾意舊曆生日在黃大仙誕, 這是個大靠山!
點知早兩天 Alice & Ruby 約我食晚飯噃! 
Alice話放早喎! 近近哋選址...梗喺有八五折咭嘅大盛啦!
約我嗰兩個未到, 我和小妹就早到, 我唔等喇! 
叫嘢食住等啦!
先來兩份蟹子芒果沙律. 
兩份羊架, 要先食呀! 遲嚟嗰兩個唔食羊o架!
   再來一客燒三文魚腩
   人齊喇! 再叫一份炸軟殼蟹壽司
  燒雞軟骨
  三文魚壽司
   三文魚刺身都是Ruby最愛啊!
   海鮮焗脆餅
    北寄貝是Alice的最愛啊!
今次覺得D食物細小咗D啊! 埋單513. 要多謝Alice喇!
   還送我月餅和鵝仔嘜頸鍊o忝!
感謝&感動啊!
禮物沒所謂多少, 我明白...有來有往的道理, 
斤斤計較的人也見不少,
無私的又有幾人? 但是誰有你心? 心中有數喇 !
對了, 還有差點忘記要謝謝Mr. & Mrs. Lai 請我食午餐啊!
半自助午餐除了沙律、中、西湯、麵包&甜品外,
只要叫一個主菜, 這餐的價錢就只收這個主菜的單價,
其他任食唔計錢o架 ! 超正啊 ! 
好美味的意式羊架焗飯
(一個孤兒的獨白)
值著一首親情送給我的家人
一切認識我的朋友;
世上沒有什麼也不可怕, 但是...沒有了親情,
人生就是一片灰暗.
靜下來想一想, 你們是怎樣長大的 ?
是誰在背後支持你們呀 ? 
那就是親情, 有了親情的存在 ;
我們才作出了無私的奉獻!!!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言