2012年9月11日

海洋公園有靚仔睇呀!!!

2012-9-11

拍攝喺要講興趣嘅! 久無新意會變得枯燥.
之前陪朋友睇海洋劇場, 本來是沒打算拍照的,
所以只好找些比較特別的來拍好了.
未開始的劇場非常安靜啊!
坐在我前面的小帥哥
海獅一樣好靚仔呀!
來一個倒立先
點呀? 我得唔得呢?
乜話? 再來一次!!!
睇吓點! 有魚食就落力d啦!!!
喂喂! 睇吓我擺post重好啦!!! 飛吻啱嗎?
跟著的表演就給我發現一位美少年喇!
佢出場我就生滋貓入咗眼! 好靚仔呀! 淨影佢都得喇!
最初以為佢喺女來的啊! 睇真d暈得一陣喇!
佢真喺柔情似水啊!
好鬼冤氣啊!
豚豚開心到笑呀!
好喇! 唱隻歌嚟聽吓先?

眨眼又來大匯演喇!
靚仔真喺好正啊!
拍會動的我好差o架! 求其啦!
d海豚真喺好聽教聽話o架!
一點也不覺牠們被虐, 唔知點解早前有這消息傳出.
末段了, 表演真的好落力.
拜拜喇!

睇完就要趕落山喇! 山下話有個舊香港出現咗喎!!! 去喇! 

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言