2012年9月14日

叮噹一百年慶

2012年9月14日

這個月路經這裡都好幾次喇! 但每次都人多到淪陷咁呀!
昨日又經過喇! 一樣咁多人, 但16號就最後喇!
始終都忍不住拍了下來做個紀念.
今次真喺好求期咁拍吓咋! 我由海運大厦行出去.
門的標貼是對叮噹的大眼晴.

跟住落樓梯, 面向人群, 請看那趁墟似的場面,
真想走回頭呀!

樓梯兩旁有孖住上的叮噹有好幾對 


雖然近日對日本唔喺咁好感, 但是對事唔對人啊!
見到叮噹真喺幾開心o架! 

事實叮噹喺陪住我成長的啊!

落到行列之間, 搵一些冇乜人影的來拍.

每個動作不同, 全都是片集中的造型啊!

可想而知叮噹幾深入人心啊!


我見好多小朋友攬住唔肯走啊!

我的計策是對的, 一見冇人就即入位影喇!

拍到人少少的也算走運了.

隨意門喺人都想擁有啊!
有靚女梗喺唔放過啦! 

嘩! 有d失儀啊!

我企正中間正要拍的時候, 這兩條友竟然當我冇到! 

一路向前走, 放工時候更多人呀!!!

臨離開也來一張「人山人海」的見證啊!

叮噹的高度比人矮一個頭, 所以都給人群吞沒了.
要去拍要快手16號最後一天喇!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言