2009年9月5日

有伴遊園

走出了溫室, 外面成四十度, 曬到眼都撐不開, 就在這個時候
竟然發覺有隻小小的蝴蝶, 真喺冇想過會有一隻小飛飛在此... 
當日又乜都冇帶, 唔理喇照影可也, 兩個幾月都冇見過蝶喇! 
隻小蝴蝶又細又唔肯停耐D, 個太陽又曬, 
影完之後要走去用水洗眼, 我又冇帶上太陽鏡, 
好慘呀! 重喺影唔清楚o忝...失敗.
真喺皇天不負有心人, 雖然在這裡的花是那麼多, 
但難見蝶影呀! 在臨走時竟然被我見到一隻弄蝶, 
需然拍得唔好, 但喺好過冇吖!
我又怕佢飛走, 所以不敢走近便坐在地上等, 
好快的動作拍到牠的食相, 都幾斯文, 但真喺太曬了, 
就盲喇! 重俾人話我傻婆o忝!
有邊位大師話我知...喱隻老外喺乜水呀!
蝴蝶就再冇喇! 但蜜蜂呢就多到極, 一定要影, 我鍾意佢勤力呀!
話知你...你唔郁到我就得喇! 搏緊命呀!!! 大佬...
又有驚喜居然見到蜻蜓, 又喺得一隻, 講都冇人信呀!
牠是我第二次到訪沙漠區所拍得的, 有如老友見面啊!
不要小看牠, 好似綠豆那麼小, 奇毒無比啊!
在中國花園還發現蘭花螳螂, 偽裝了得也逃不過我的法眼.
這條短尾蜥蝪好怕人o架! 見到買次才影到牠.
在日式花園的蓮池也有錦鯉, 但數量不多,  但很肥美啊!
最後在中國花園的荷花池遠遠見到一隻孤獨的水鴨.
嘗試學鴨的叫聲引牠過來, 哈...果然有效, 
靚姑叫到不敢不為啊!
睇真又幾靚仔噃! 佢以為有得食, 原來中空寶...
鴨鴨話: 都喺返去搵honey把啦! 費事理你...啍!
咁就頭也不回, 拜拜都冇聲鬆人喇!
唔好以為這集是大結局啊! 往後還有幾個花園景色介紹呀!
喺唔喺有d悶呢? 有嘢益你哋啊! 
登登登! 櫈...同場加影被加洲洛杉磯大火影響了嫦娥姐呀! 
幾淒涼呀! 焗到佢成個面都濃晒! 做幾多次面膜都補唔番啦??? 
這是七月十五晚上, 我正想洗碗時, 抬頭一望嚇一跳, 
立即走上二樓露台, 影呀影...影咗好多張都唔好, 
最後都喺用腳架先攪掂.
相信你哋在TV都有睇新聞啦! 好在是隔咗幾個山, 如果唔喺...

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言