2009年9月29日

又再嚟...帶你行街街吖!

2009年9月29日
又嚟喇! 你睇這間是餐廳, 個銅頂喺唔喺好型呢? 
轉個灣我要帶大家行公司, 但只限window shopping咋! 
冇嘢買我唔會行入去嘅!

來到這裡都感覺到有些人氣, 
好耐冇見有人在街上行喇!

早兩個月前蘋果的i-phone第二代發售, 
d人就在這裡瞓街掛隊喇!

GAP也是美國出名的年青人品牌啊!

睇吓! 全世界的大公司d廚窗都是大同小異啫.

Abercrombir也是好出名的品牌, 
姑姐要入去買番幾件T-恤俾個仔喎...

所以便有眼福喇! 你哋睇吓黑成咁!?
 點揀呀??? 都偷到幾張.

這間出晒名走超觀感路線, 
後生仔就一定夠眼力睇嘅!

裡面D音樂重勁到唔使恨呀! 喺唔喺好有新鮮感呢?

再經過這一間好出名的美女內衣店, 
肥婆免問, 冇入去呀!

B姑就話一定要入去買手袋, 我想影裡面, 
但俾人襟住唔影得...

唔影囉! 我同B姑揀咗兩個手袋, 盛惠600大元, 
回家後原來 她要送我一個做生日禮物, 
真喺有點受寵若驚呢!

這裡無論食肆或公司都各有特色,
而且間間都是獨立建築, 好有風格.

一間芝士餅製造廠附屬的餐廳, 
有型有格, 怕肥冇入去幫襯.

其實街上取景好有提材, 時不時重有靚女睇o忝!

來到差不多街尾, 攤檔也有其特色, 遠望賣乜咖???

近睇...原來是配鎖匙的, 面前一排花色的鎖匙, 
真喺乜款都有.

這檔賣太陽鏡的冇人在, 唔敢行咁埋影喇!
 這裡的小攤檔同女人街差唔多乜都有得賣, 
不同處就是空間夠大, 非常獨立.

我好鍾意這裡的路燈, 古舊得又好有art feel.

行到返嚟這幢7層高的停車場攞車.
 遠睇似為是酒店啊!

我泊了部車在5樓, 居高臨下看到公司的
屋頂都好特別又乾淨.

遠處國旗飄揚又是日落時分, 要返歸醫肚了.

在大街上的百貨公司, 比起內圍的要大好多倍;
 裡面的都是專門店.

但人少得可憐, 自金融風暴後, 不復往日光景, 
唯有大減價時才堆滿人.

左轉上高速公路.

這篇又完了...但還有兩個重點未post上的, 
等唔等得啫.

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言