2009年3月23日

生物態度篇

 2009年3月23日
清早來到恆安村, 村中花園的高樹上見到
一隻孤獨的鳥兒, 好像也在等什麼似的. 
我就知自己得出發囉!
提名: 等待

又在花園的圍牆下見到了一對黑眶蟾蜍.
兩相依   (喱兩隻嘢好毒o架!)

又見到了蝸牛好努力地向上爬.
盼望

來到馬鞍山下村的地盤見到正在睡著的狗狗.
   唔...有料到?   我把(地盤的看更亞伯)吵醒了.

話之你啦! 照瞓可也.

今年要早d出來面世喇!    (在山中的花蟬)

你睇我唔到...哎! 變唔切色o忝!!!   (早到的黃蜻蜓)

晒命的小灰蝶.

淺嘗

選擇...兄弟行邊條先啱呢???  
(就是在這裡, 狗仔都要揀路行啊!)

過路          (真喺唔知佢叫乜名噃?) 
嚇了一跳牠在我前面跳了出來.

唔該借借吖!!! 我是白頷樹蛙是也.

下面就是車站喇!                (村中的食蕉)

你做乜影我~~~好走開喇!    
(我影完要走啦! 佢先敢開口鬧我! 冇鬼用)

看牠拉到狗鍊都直直的. 好彩沒有斷掉!!!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言