2009年1月9日

南丫島的午膳

 2009年1月9日
先來看看南丫島海鮮酒家的海產, 點解冇影魚呢? 
因為魚缸放到最後排又反光, 所以放棄了. 
今次冇想過有海鮮食嘅! 所以好開心囉! 
不過久不久豪一次唔喺過份啫.
花蟹


桂花蚌

蟶子, 每隻36元好貴呀! 不過好巨型.

扇貝

瀨尿蝦

羔蟹, 這裡我又有嘢講, 你們看看扎蟹的水草, 重大過隻蟹, 奸商沒錯. 我一定唔會買, 好笨啫, 食花蟹就公平些, 沒有水草扎著, 秤頭十足.

澳洲龍蝦

墨魚

九孔鮑魚

今次最好食的我竟然忘記影相, 真失敗! 梗喺啦...掛住食呀! 
就是一條五斤半的青鱸兩食, 清炒鱸球爽滑珍味; 
再來酥炸鱸魚骨, 今回我就記得影喇! 
真喺好好味o架! 我淨食魚都飽了.

白灼基圍蝦原味, 不用點豉油都好好味喇!

薑蔥花蟹好好肉, 味道一流.

豉椒炒蚌, 這盆蚌有好多肉不見了?!?!?!

貴妃雞沒有鮮味, 但入口也不離吃.

薑汁炒芥蘭, 師傅忘記放糖味怪怪的.

上湯豆苗, 我沒有吃油太多了.

當然還有炒飯等等都唔記得影喇! 新年第一天就有
海鮮餐食是好的開始啦! 點解??? 因為我想食好耐囉! 
好貴o架! 朋友們都話算唔錯了, 我真喺好鍾意食呀! 
多謝埋單$$$$.哈! 哈! 哈!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言