2009年1月2日

09看見都開心呀!

2009年1月2日
睇見都開心的玩具, 這是在apm四樓一間玩具店
所賣的玩具很可愛, 門前還有一隻人仔咁大
(如圖中)的鴨鴨, 很多小朋友搶著拍照, 
入到店內人客可不少啊! 
但是我也拍到三隻小可愛啊!
黃鴨仔太得意了, 小朋友搶著要呢!

黃鴨仔太得意了, 小朋友搶著要呢!

大眼貓可能是貓迷的最愛

牛牛活動日曆, 我最鍾意.

我也收到了新年禮物呢? 其中一樣我自己買的.

下面的是Ruby送的X'mas gift.

這是Alice送的護膚品

新一年新開始, 當然要先睇多D靚嘢啦! 
要開開心心呀! 象徵充滿生機, 人都精神D吖! 
香港的聖誕和新年氣氛都比任何地方好, 
我都過得好開心呢!雖然除了行山外多數都是一個人, 
但開心可以自己製做o架! 
由其是帶給別人的歡樂也是好事一盅呢? 

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言