2009年1月21日

朋友請食年夜飯.

2009年1月21日
團年飯, 我又是座上客, 一樣設宴在藍田美心酒樓, 
今晚的菜式也是經理鄧先生的精心之選. 
好可惜個湯太好喝了, 又唔記得影, 又掛住玩, 
又忘記了影精美果盤, 好在主菜都影齊了.
今晚席上有抽獎, 我坐的一圍連中四個獎, 
大、中、細獎都抽到, 好開心呢!
先來看看菜譜吧!
今次是片皮乳豬, 不是上次的手剪BB豬.
蠔士生菜燜大元腣好夠份量, 又好滑唔覺得肥膩.
今次的福袋跟上次的不同, 裡面的料改用了
多種的菇菌, 清而鮮美.
這個芝士釀焗鮑魚, 超正! 我要了兩隻.
大海星斑肉厚而滑, 原味一流.
海蝦煲裡的粉絲味道一流.
桶子雞非常嫩滑, 賣相唔錯啊!
我的最愛生炒糯米飯.
燒腩卷更是一流, 這時真的吃不下了, 所以打包回家.
甜品的特是湯圓內的芝麻吃起來是脆脆的, 
下次要問吓點做先得. 今晚樣樣食少少都是超重量級,
 但欣賞過程和氣氛是最寫意的.
看看獎品, 酒是玲玲抽到, 旁邊的護膚品是我抽到的.


 同枱的小朋友他抽中了DVD
  
娥姨抽到了精品中的精品.
今晚眾人都盡興而回, 真的要多謝好朋友
連氏夫婦的邀請. 感思呀!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言