2008年6月10日

聽到有火...我又有嘢講! 2008年6月10日

2008年6月10日
今日下午放學時間, 地鐵內特別多人, 好不容易找到位坐了下來, 例牌載上口罩, 眼睛定定望著屏幕上的廣告, 不意地聽到旁邊兩人對話, 聽落後才察覺到是老師和同學的關係, 也不以為言, 他們談及畢業後的出路問題, 話...最好都喺做教師了, 薪高糧準假期多, 但學生又話想做會計; 老師是個年紀大約二十七八的年輕人, 他轉呔都好快, 大條道理又問有冇讀速算, 又話自已有幾大的理想, 最重要是要有自由和自主; ...
即是好似話自殺唔啱吖...嘩...來料了...

我本來不打算聽下去, 但車未到站, 所以便聚精會神地聽下去; 我開始火了; 那老師對女學生所說的話, 明顯表現自己有幾開明, 思想又幾開放, 擺明想討對方好感; 請看以下的論調...

女生: 自殺喺唔啱呀! (自殺是不對的)   
男: 點解呀! 條命係自己嘅, 如果選擇唔想生存, 有自由吖! 唔通要人批準咩!
女生: 說的也是, 但係都唔啱啫; (說來也是, 但都是不對的)
男: 點唔啱呀! 好似現在做好多嘢, 都不由自主啦! 唔通死都冇自由???

女生答不上口, 只在呆笑; 手上拿著書扮睇.  男的口若懸河,  講他的自由論; 這時車到站, 大家都一齊起身轉車, 我不客氣地轉頭盯了他一眼, 一看之下肥仔一名又矮, 女生比他還高, 我鄙視他再盯了他兩秒, 他即時低下了頭轉向另一車廂.

最好再同一車廂, 我會繼續怒視他; 做人講話怎可以這樣不負責任, 近日綱上流行約會自殺的風氣已大行其道, 身為老師為了增加話題, 竟然狗口長不出象牙. 就是為了追女學生可怒也!!!
我的見解是...自殺是弱者和自私行為, 不負責任, 死了之後剩下來的爛攤子, 只會使家人傷痛, 使父母肝腸寸斷, 浪費社會資源, 如果死後一切手尾都可自行搞掂, 那就去吧!
**********************************************************
今晚約了catcat 食晚飯補做節, 因老友昨日才回港; 晚後, 她說有約, 原來她早月前在綱上參加了一個美容問卷; 她說那公司通知她過關了, 要送她一次免費facial, 還催了好多好多次, 所以不防一試;我們在吃飯時已商量此事, 話多數是做生意的手法, 如果勢色不對就要徹退了; Catcat是聰明女. 

她到後, 便安置在facial床上, 她發覺蒸面機太熱手法又很不對勁, 在言語之間, 那服務員口吻又不太客氣; Catcat說: 你們都是為了搵食啫, 催了成個月電話, 好似好有成意, 我才上來一試, 不用這樣子的!  便起身要走不做了; 但走之前又要她再填表格, Catcat也照做, 但她只填了e-mail address 夠了吧! 接待員說不行, 要填上一切真實資料, 怎麼可能, 就算幫襯也不必要填那麼多私隱吧! 又不是銀行借貸, 最後! Catcat成功地撕毀那張表格, 一清二楚話明冇興趣參加, 費事以後麻煩.

香港做生意, 竟然用這些監人乃後的手法, 如果閱歷少的女孩們, 經過那些銷售員, 你一言她一句, 軟硬兼施後, 多數入局, 到時就支出和收穫不相稱, 你又簽埋d什麼合約, 就會官司纏身, 搵錢續身都唔掂呀!

小心受騙, 便宜莫貪.

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言