2020年8月5日

果花盛放

又集齊一輯果花圖, 除了梨、杏、
李和山楂難分之外, 其他的果花
都好有特色, 要認就好易, 蘋果
和楊桃我就最上心喇!












13 則留言:

  1. 大家好, 好耐冇聯絡喇! 心臟手術己完成了三個月, 一切開始正常, 希望越來越好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 心臟手術好大件事,之後要跟足醫生指示服藥呀,我媽媽上年做了兩次通波仔手術後,情況大好,不過年紀大始終機器壞,大家珍惜健康,保重﹗

      刪除
    2. 喜知你一切正常,為你鼓掌。
      香港今天是8月8日適逢觀音誕,我會在今明兩天念誦[南無觀世音菩薩]聖號迴向全球肺炎病毒熄滅,亦迴向Candy你身心安康。

      刪除
    3. 謝謝你羊羊, 我放了5個支架, 復診時醫生說不太理想, 因心跳都未能正常, 所以現在為有安份守己,
      一切行動要慢, 做乜都要放輕鬆, 一向急慣的我, 真是一個大考驗呀!!!

      刪除
    4. wei-wei 謝謝你, 你好有心呀! 今日觀音得道日, 就讓觀音大發慈悲, 將疫情淡化吧!

      刪除
  2. 有時李花梨花杏花櫻花真係好難分.

    回覆刪除
    回覆
    1. 正是如此我才找了一段時間, 這幾種花好相似, 但如果看花蕊,
      再看花柄長短, 加上看葉便易分好多的了.

      刪除
  3. Candy 姐,小心保重身體。
    我家後園種有梨,桃,杏,西梅,蕷果,桃駁梨,百香果,檸檬,我一眼就可以分別出,因為見惯了每年都開花結果,仲有香草 rosemary, thyme,mint 也開花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你, 我會一切小心的了.
      好羨慕你有咁多果樹, 香草也是我的所愛呀!

      刪除
  4. 各類水果的花都很美,多謝分享。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係呀! 楊桃花好有型o架! 仲會生長在樹幹上, 一看就吸引喇!

      刪除

謝謝留言