2019年10月26日

嘉場花影

這是早前拍下未有上載的花花相,
攝於嘉道理農場。
簡介:-
嘉道理農場暨植物園坐落於本港最高山脈,
大帽山的北坡和山麓,佔地148公頃。
深邃的山谷清溪匯流,翠林環抱,
還有不少菜園和梯田農圃,
園內還有種種保育及教育設施。
於1956年成立,始創目的是援助貧苦農民,
助他們自力更生。
現時在香港及華南地區推廣生物多樣性保育工作,
此外並促進發展永續農業和具創意的自然教育。

  








18 則留言:

  1. 我跟過一次嘉道理農場內的導賞團,有詳細介紹植物﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我沒有跟導賞行, 每之都係自己同朋友同圍影嘢.

      刪除
  2. 嘉道理農場遲些我都諗住去架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這時候都好多花睇, 如入冬會少好多, 不過蘭花就合時喇!

      刪除
  3. 回覆
    1. 白山櫻在美國都好流行的, 三藩市同L.A.好多街旁都有種的.

      刪除
  4. 嘉道理農場很久沒去了。看到介紹的花朵,有些也未曾見過。謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現時的天氣去最好呀! 又可坐小汽車上觀音山看景, 好正呀!!!

      刪除
  5. 花花世界,真美!年頭我都有去,好中意去的一個地方。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的是啊!講到回饋社會,這個農場真係冇得彈呀!!!

      刪除
  6. 很快又可以去看看紅葉了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想去呀! 但係有心冇力呢? 要醫好個心先有得傾呀! 因為唔可以行長途呀!!!

      刪除
  7. 我手上也很多貨未清,呵呵,一年又要過去了........

    回覆刪除
    回覆
    1. 你囉! 又到十一月喇! 又話到聖誕, 好易又過年, 快快清貸啦! 又有新嘢到喇!

      刪除
  8. 原來嘉道理有白山櫻﹗花花靚靚﹗
    現在應是清貨好時候

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 我都清得七七八八, 明年請早喇!
      謝謝你, 晚上好.

      刪除
  9. 我未去呢度,原來有咁多花卉欣賞,謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉道理農場, 是香港所有的動植物的避難所呀! 幾乎講得出的都有呀!
      有時間一定要去看看, 幾個山頭有排行呀!!!

      刪除

謝謝留言