2019年11月1日

官塘日落

我想去行夜街, 我仲想去拍夜景,
但係而家唔得啦? 唔想喺街被嚇C,
都係在附近影吓黃昏把啦!!!
由其是我現況, 連朋友都唔敢叫我出街呀!
個個都怕有麻煩, 驚我行行吓瓜咗累C人喇!





14 則留言:

  1. 回覆
    1. 現今邊度都唔敢去, 唯有在附近影吓, 聊勝於無!

      刪除
  2. 我最愛影日落,逢放假都會去灣仔金紫荊海傍影,今年一次都未去過,個到是高危地方>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 如今去邊度都唔多妥呀! 我拍這裡是最寧靜的, 暫時咁耐未有生事;
      就係油塘地鐵站A出口, 直上大本型商場天台花園, 影日落一流呀!!!

      刪除
  3. 回覆
    1. 有呀! 現在有官塘海邊長廊, 可拍靚靚日落; 又可以去油塘站A出口商場天台花園,
      上下層拍日落都好正呀! 現昤這地方都算寧靜, 有時間來走走吧!

      刪除
  4. 去行夜街仲想去影夜景........!
    哈哈......飛都想

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係悶咗快5個月喇! 暫時油塘站這個場冇生事, 我好多時都在A出口或商場天台影日落,
      這裡算寧靜喇! 係有是九點後就有人在商場天台花園唱歌囉! 唉! 都唔知何時還我自由呀?

      刪除
  5. 回覆
    1. 好彩鯉魚門這邊算寧靜喇! 如果唔睇新聞就好似冇事發生一樣.
      現時環境都係小心自保為上呀!

      刪除
  6. 妳拍的日落景色好美麗。
    我都好耐冇去油塘啦 ! 今年想周圍去就搞出咁多事。
    都係在家居附近行吓好了,不愁冇車回家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都講得對呀!為安全在家附近行會好啲呀! 謝謝你!

      刪除

謝謝留言