2008年9月9日

再探龍虎山

2008年9月8日

每個行山點都有不同的內容和路線, 真是任君選擇,

今次以為是舊地重遊, 但又是令我有不同的感覺,

又一次大開眼界, 每次隊長總有驚喜給大家.
入口都是同一個指示牌.


一起步就給我見到正在路旁覓食的藍脛珍珠鳩, 還口含著果子.
行了半小時, 驚喜來了, 隊長也要看路線圖, 因唔多清楚新的目的地點.
你有你睇, d拍友嘩嗶聲話對面山有景, 
於事彼起此落的拍個不停.
觀景亭
遠望青洲
哨子響又要開行了, 嘩! 好斜呀! 但大叔話有發現野蘭, 我唔執輸o架!
又行了半小時, 隱約聽到陣陣笛子聲, 原來半山有笛神弄笛, 
好在不是黃昏啫, 那笛聲憂怨, 會嚇死我o架!
好不容易上到山頂的休憩亭開餐, 掛住食冇料報o忝
話你知啦! d雀好醒o架! 隊友把蜜瓜子散入山中, 不久就出現了牠.
為了食, 唯有任我哋影啦!? 來了好多隻, 這隻最大膽, 肯走近我們.
當時又喺唔準我出聲, 好靜, 好靜!
又影到一隻曲紋袖弄蝶. 好英呀! 又喺唔俾講嘢...殊~~~
好嘢! 我又發現到一隻雅弄蝶, 我又呱呱叫大家影, 佢都冇飛走.
葉底重有虫卵o忝, 睇吓幾整齊.
晒成咁都唔走, 遲早被人打殘.
又繼續前行...
好了找到1 號種植場了.
入口處養有錦鯉. 在第二篇我會show我影到的花花.
狂拍之後沿著博扶林引水道步行徑回程.
唔講唔知政府真富貴, 整條引水道都蓋上了石條, 一直到尾段.
從山上下望見到博扶林道旁的啟明寺.
可惜無時間行去看看.
待續...

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言