2009年2月25日

北丫玩完過東丫

2009年2月24日
 這是今次的午餐, 是同學的太太一手主理, 料子是另一位同學送的,
真是不費分文, 又健康又清淡的素食, 兩樣青菜加炒粉麵.
另外村長的朋友話會加餸, 喺乜嘢都唔使錢買,
但買了十元貓魚做鉺...請向下看~~~

   
他在碼頭放籠, 浸到了四條海鰻, 於是用蒜泥蒸了來吃,
我第一次試食一小塊, 唔錯好嫩滑.
但好恐怖牠的牙齒好利的呀!~~~我叫到拆天呢~~~

吃罷午餐大家沿海邊小路, 一探東丫.

被沖上岸的海草形狀有像腦袋的也有像一把菜的
.

山邊水溪旁發現了很少見的地衣 (空氣草)

在途中段見到荒廢了的公學, 但是打掃得非常清潔,
據說將會用來作青年旅舍, 政府真的有心再開發東北丫作為旅遊景點.
來到不知是村頭或是村尾的糧船灣村, 因為水路和陸路的上岸點不同.
 遠看龐大的魚排也是海膽的養殖場
.
 下坡前見到新修葺的天后古廟.
原本舊廟的獅還是保留著.
最有特色的浮雕門神, 好有立體感. 我從未見過, 好正!

 
石灣出品的屋簷瑞獸.
廟的簷下都鑲著不同的立體石灣陶瓷彩畫.
不是大時大節天宮的茶杯是乾乾的.
廟前的大廣場, 如有廟會用來擺盤菜宴, 閒時用來晒魚乾.
地上的東西一眼看不出有什麼...
行埋去一看便知龍與鳳...銀魚乾是也.
  這隻小小鳥是海燕嗎? 食魚乾唔使俾錢.
  用來製蝦醬的大桶.
廟的右手邊有一酒家, 小黑三兄弟非常好客, 
下來同我玩了一會. 可愛!
黃狗仔是北丫鬼佬收養的, 聽講身世可憐, 被人遺棄差點餓死,
後來得老外收養, 餐餐大魚大肉, 本來皮包骨, 現在成了巨無霸在北丫稱王,
長註餐廳做食蕉, 但對人不大友善, 警覺性好高,
這張相佢跟我對峙著...『敵不動, 我不動』; 還久不久依吓棚牙,
我愛狗如命一d都唔會同佢計較!
(全部完)

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言