2011年12月30日

我的小客人

2011年12月30
小小如兩掌般大的狗狗「大眼」於我家作客 
寄宿了四天; 事因主人Alice要出遠門, 
又不忍心給別人寄托; 於是這項目就落在 
我這個愛狗的人身上了. 
我問清楚, 牠是不會隨處便溺的, 我就接收了.
看牠主人出門時依依不捨的樣子 
主人走後, 到我來也...sit, 俾左、右手都掂啊!
這幾天, 我喺咁俾佢玩到團團轉... 
最初我唔知佢想點啊?! 佢攞咗佢個至愛出嚟! 
喺咁望住我?! 咁我就埋去想執起個公仔啦! 
點知佢又立即咬番實...
等我行開, 佢又放番底... 
我再行埋去, 佢又作狀同我搶...
如此這般的...原來...想玩. 
哦!!! 我明喇! 原來要我同佢鬥搶嚟玩... 
好喇! 玩了很久, 夜喇! 搶完又追完喇! 
要瞓喇! 佢個私家窩都幾型o架! 
在指令下, 不可不從, 立即眼濕濕? 好無奈! 
點知第朝起身見佢瞓在sofa上, 好識嘆呀! 
我教了鬧鐘響, 佢聽到聲會來床前叫我起身啊! 
同佢講再見, 佢就入留個窩度坐定定, 等我返歸; 
雖然大眼唔喺靚仔, 又好細隻, 但喺好有性呀! 
大、小便後會向我示意去清理! 
好快四天又過去, 牠也被接了回家去. 
而我就若有所失啊! 
我第朝起床, 居然去搵狗喎?! 
「喂!!! 醒吓啦! 走咗喇! 」狗痴!!!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言