2011年7月24日

北京王府井大街

王府井大街,南起東長安街,北至中國美術館,
全長約三華里,是北京最有名的商業區.
各位知唔知這間喺乜...那就是APM喇!
唔只官塘有呀! 重在這裡起咗間o忝!
成半條街咁長呀!

apm這是正門有d怪怪哋
間嘢咁大, 個門口咁細...
好似喺新鴻X這位大業主的啊!
新穎的商厦比比皆是
真人扮的靜態藝術, 當你行埋去,
失驚無神就嚇你一跳o架!
可是街上又真喺有銅像雕塑o架!
好喇! 喺咁意睇過條王府井大街繁華的一面;
一個屈尾十, 來到有好多嘢食嘅地方喇!
你睇吓? d老外在等開檔呀!
有喇...有喇, 兩位日本大嬸, 先來一串冰糖菠蘿,
未食就流哂口水o忝!
牛女: 快d攞紙巾抹咗d口水先啦! 入哂鏡喇!
嚟喇! 齊齊整整開檔喇! 任睇! 任揀呀!
這檔專做冰糖生果的
臭豆腐...正呀! 我有幫襯呀! 十元六件, 好味!
有炸大蝦、羊串、北京點心等...
望落個樣似好蠢的...富貴蟹(即麵包蟹)
炸海星...唔知有d乜嘢食呢? 都炸到乾哂啦!
七味烤羊腿好味啊! 同房買咗請我食咗一啖!
再睇, 幾乎成大半條街, 都喺佢雄霸咗喇!
你會睇到有小龍蝦、雞中翼、魷魚鬚、
羊串...跟住中間嗰d喺乜嘢嚟o架!
嘩! 大蜂蛹啊! 唔好擺埋d好食嘅嘢一齊啦!
 我想嘔呀! 一定唔會幫襯喱檔呀!!!
行過d...重c呀! 隻隻張牙舞爪;
我冇影呀! 謝謝賴sir贈圖囉!
好殘忍! 仲會郁o架! 唔知有乜好食,
好似話解毒喎?! 究竟乜嘢人食多呢???
都喺食臭豆腐好吃, 入口唔臭, 好香豆味.
我掃完街, 當晚就啞咗喇! d團友話...我要多謝
d千年油喎! 食你唔c, 食到你喉嚨生嘢喇! 

我無言以對; 好在回港途中好番哂!
********************************
我找到關於王府井一個好有道理的傳說啊!
睇吓啦! 講俾小朋友聽好有意義o架!
話說:北京早年水井雖然多,但甜的水井不多,
一遇天旱,很多井都沒水了。
有一年,
遇上了百年不遇的大旱,北京城裏大大小小的
井差不多都乾了,四個海子也乾得只有
墊底的水; 富人家用車子去幾十裏外的
玉泉山拉水,窮人家沒錢,只能靠肩挑手提的,
靠從井底淘點泥漿水活命。
這時只有少數幾口井還冒水,王府井就是其中
之一口井, 不但有水,而且還是甜的,
王爺很高興說: 這是因為祖宗福氣造化大,
房子和水井都在龍脈上;可是,這個王爺心腸
十分狠毒,不僅不把水分給大家度災活命,
還命令看門老頭把水井看守起來,不許人們取水。

這個看門老人心地善良,對王爺的做法十分不滿,
便偷偷趁每天早晚王府的人睡覺時,給胡同外
取水的人發信號,大家便很快地打一點水走。
有一天,王爺發現了這件事,便怒沖沖地
審問看門老人,老人笑瞇瞇地說:不錯,王爺,
我是讓人打了點水,可我這是為王爺著想啊!
您想想?將來府上免不了還要雇人運糧挑米,
要是附近的人都渴死了,哪兒還有人給
府裏幹活呢?要是王爺不同意,今後我絕不讓
任何人再取走一滴水;王爺聽他說得有道理,
也就睜一只眼,閉一只眼,不再追究了。
人們十分感激和尊敬這位老人,從此以後,
來王府井打水的人越來越多,住在遠處的人
也聞訊而來。
這樣,王府井的名字就遠近
傳開了;後來人們一提到這一帶,
都稱王府井這地...為北王府井、
南王府井、東王府井、西王府井;再後來,
東安市場遷到這裏,這裏漸漸變成了繁華的商業區,
但人們仍習慣地叫這裏做王府井。
**************************

這個故事喺話...事事留一線, 日後好相見啊!
那位老伯的話...喺唔喺好有道理呢?
21.

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言