2010年6月20日

自來蟬子

2010年6月20日
晨早六時起床, 外面好大風啊! 所以開了一邊1/3的窗
來透透氣, 坐下開電腦, 未幾...忽然聽到一吓
有東西撞窗的聲音, 是什麼呢? 
不到兩秒身後響起震耳欲聾的蟬叫, 嚇死我了!? 
牠還飛了起來, 我立即走入廚房躲避, 順手拿了一個膠盒, 
準備捉牠放生; 
可是找不到啊! 好安靜的, 原來飛了入枱底, 
我迅速地用膠盒蓋住了牠, 牠又長叫了一聲, 還亂爬起來.
救命我耳快聾了, 我說, 蟬大佬唔好叫啦! 
你叫我好驚呀! 又好難動手幫你呀!
突然我想起影番兩張相留念先, 我一按快門, 
哦!...有閃燈?! 佢又叫, 我只好關燈再拍多張.
最後這張本來不會拍的, 因為都拍了兩張啦! 
可是當我伸手移動膠盒時, 我親眼看到蟬兄屈膝啊! 
先是右前腳, 後是左前腳, 好怪啊! 所以再拍下這張紀念, 
便立即放生牠.
窗外的公園有好多大榕樹, D蟬大佬日日都在開party, 
誰知今次牠連我也找上了, 當我想起牠的叫聲, 
環繞在我斗室之中, 那種響聲真的好難頂啊!
第一聲在我不知情之下叫, 我已嚇得半死了, 
再叫時我手都震喇! 好在同佢傾咗兩句再沒有叫, 
才順利放牠離開.
出奇的是我從未見過蟬會屈膝的呀! 點解呢??? 
想起來真的嚇到了. 好在不是蟑螂, 要不然我會奪門
而出求救啊! 想起獨自一人在此, 
有起事真的要頂硬上啊!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言