2010年5月24日

迪士尼樂園巡禮(三)人物

 2010年5月24日
我今次真喺有多餘時間喇! 冇去睇巡遊; 
影完花又玩埋太空山, 
坐埋一邊食吓嘢之餘...又試機喇!
以下對白純熟虛構...
靚女摸鼻仔, 開心到震呀!~  喂? 到我未啫???
快d影啦! 我哋重要開band咖!?
難為了爸爸; 呀女...你就過引咯!!!
亞女你丟底頂帽就唔理daddy喇?   喂! 咪走呀?
這對雙妹嘜,  一個走到老遠, 媽媽叫另一個
跟上去把姐姐叫回來, 唔好去嗰邊呀?...
 點知妹妹好唔順氣, 轉頭就返回原處, 
再扭媽媽計...我要去睇獅子王啊!
你知道我在等你嗎? (你今次大劑喇!)
回頭一笑百媚生. (我影的時候,明明睇過冇人嘅!
點知會咁嘅!!!  好驚呀~~~)
真的再見了!!! 今晚有得飲啊!
又來到車站,車站的上蓋好有型呀!
我在你左右(同埋一處返工, 睇你走得去邊?)
 
這幅幾有靈異感,多咗四隻腳啊!
看看欣澳站建得多有格調

下一篇睇花花? See you!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言