2010年4月26日

食得就食的文化

2010年4月26日
(請支持青海玉樹地震關愛行動)
相信民以食為天這句話真的是對啊! 而看見大陸的馳名景區. 可以容許有小販擺買, 就不由你不信大陸怎會是冇民主, 簡直以民為本啊!
以下三幅是千燈湖拍到的, 三輪車上賣的是糖的製品.
行過少少又有烤蕃薯, 在寒冬下是最多人幫襯的.
再行幾步又有新鮮的牛雜, 當時只有三度, 
好冷~~~我走近拍他時, 擋主問: 你是記者麼? 
不要拍我啊? 我說不是, 我不會把你拍入鏡, 
後來不好意思, 幫他買了十元熱騰騰的牛什, 
拿在手中取暖, 多好啊!
      還有風車賣啊!
這一張是夜訪廣州天河區, 
見到一位新疆少年在燒羊串.
有人放聲要十條, 少年人好開心啊! 
立即火光紅紅的加油啊!
這一餐是在南粵范宴會廳拍的一部份, 
人參燉竹絲雞, 好正啊!
以下的都是一般啦! 白切雞和炒丁.
有一煲是珍菌煲、 白灼蝦, 其他都喺扣肉和小菜, 
我都冇影喇!
最後重點的中山小欖的四季花園中餐廳, 雞是這裡的招牌啊! 因為這裡出名的是燒土雞, 售價15元一只, 
當各人試過後都讚好食, 於是立即下定單, 
一下子幾十隻定單, 師傅不接啊! 因要時間醃製, 
後來師傅都走埋. 眾人只有淺嘗
預設的小小一碟, 輕嘆無緣.
這餐是人未到已定了的魚翅火鍋, 先來一大煲魚翅, 真的是一梳梳的啊! 每人兩碗後...掛住食冇影喇!
跟住又來了魚翅雲吞, 喺好足料啊!
我最欣賞這裡的唐生菜, 真喺好好食又新鮮.
還有這裡獨有的喬麥叉燒包好正啊! 又唔肥的健康食品.
去遊玩總是覺得時間飛快, 可惜我又不敢獨自出動, 
如果夠膽一人自由行, 相信所見的不只如此...

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言