2010年1月13日

沙巴之旅 - 酒店日篇

第二天晨早6:30分, 什麼都不做先來一張晨光第一線.
梳洗完後7:00時許, 陽光已發揮本能了,
終於看清楚露台的景觀.

露台的椅子我坐都冇坐過, 好趕呀! 早出晚歸.
露台晚上有蚊, 所以有蚊香設備啊! 好可愛的魚啊!
我提早出去巡視一番, 出門便見如此美景, 好醒神呀!
出了升降機要走過這個看海廳, 再出大堂.
落樓梯便是中式酒樓.
在這裡一盅兩件七十多元馬幣, 但招呼一流.
酒店真喺間間海景o架!
出到大堂人事部的要員已在安排工作, 好她的裝扮我不喜歡,
所以我一定影下來以作為鑑, 反而迎賓的女士整齊得多了.
大堂整日定時都有樂師即席奏樂!
右手邊的白屋是康樂室, 左邊都是客房.
中間單丁的最高的我住了.
又是另一座的客房只有四層高.
大堂及西餐廳的內圍.
餐廳分室外和內相連互通的.
餐廳對出就有四個泳池, 供客人各曼取所需.
其中三個都有上蓋遮檔太陽的.
最深的就沒有遮蓋了, 我都冇游啊! 我淨愛游海的.
後花園的露天宴會區.
海邊的spa區.
沿泳池向外一樣有沙灘可游啊!
不游泳可作沿岸步行, 這步道好浪慢o架!
看兩位還手執椰青, 多寫意. 我最欣賞這環境了.
酒店大概是這樣, 我知都未夠詳盡, 但都算了,
我又冇收廣告費. 下篇要帶大家去玩喇! 去吃早餐先. 
1-3.

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言