2009年7月22日

全美最大的家居建材超市

2009年7月22
我又出動喇! 去了最大的一間家居建材超市, 
買花肥和一支地拖木棍, 為了節省時間
到這裡就對了, 你講得出有關一間屋
的東西都應有盡有, 大至木材鋼筋, 
小至一口釘或花種子都有.
泊好車影番張大直路先, 花樹今年特開得旺盛, 
可泊成百部車的免費停車場, 所有附近的
建築物都是一層高, 好開揚呢!
這是其中一個入口處, 招牌夠醒目.
行過少少放滿了現成的收藏室, 
買回去放在園中一角, 立即可用了.
入到裡面了, 右手邊多數是放小型電器和一列收銀處. 
左手邊便是分門別類的大型貨架.
室內裝修部, 地毯、地皮、潔具、
油漆、牆紙等一應俱全.
電器部...看到這位女士細心的在揀燈泡.
這區是燒烤爐專賣區...款式多到睇唔完啊!
這是今年最新型的戶外燒烤爐, 全不锈鋼好型呀!
 售價$949us.
我就在家潔部買了地拖棍...看大到...幾乎見不到盡頭. 
四尺長一支us$6.64連稅好貴啊!
木竹擦同價, 兩樣嘢就等於一百零幾港元, 
咁要用...都冇計喇!
又來到花的用品區, 所有的花肥、花草種子都有.
我買了這種萬用肥料紙盒裝2kg, us$18元連稅.
殺虫藥品區乜毒藥都有, 企耐些都唔命長啊! 
最後也拍多一張園藝工具部, 真喺講得出都有呀!
我又唔知...喺唔喺又犯咗偷攝呢? 又好似冇見有告示牌噃!
 一於快閃...報料最重要. 
我好鍾意來這裡行的, 真喺乜都有, 因為平時家裡的維修, 
都是我一手包辦, 來到這裡還有專人服務, 
要找的東西一定有, 而且唔鍾意包換兼退錢, 
就是這一點超值囉! 支棍我拎去退咗喇! 
長過頭唔就手; 個擦就好好用.

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言