2009年7月15日

偷戀隔牆花!?

2009年7月15日
上星期日真喺百無聊賴的, 
下午又太曬, 更加唔想郁啦! 到咗5點幾突然想起
隔鄰的一棵老年檸檬樹, 好耐冇去睇佢喇!
我同隔鄰一d都唔熟, 當然不會登門造訪啦! 
奇就奇在棵樹有兩米多高, 我這邊圍牆又向東, 
佢就不知不覺的就向著太陽這邊生晒過嚟...

我哋這裡有個規矩, 如果棵樹生到過人家果邊,
所有的產物都喺屬於人哋嘅!
但喺因為生得太多喇!
起初個個去摘嚟沖檸水啦! 整檸檬鴨等等...
後來就冇人吼喇! 跌到成地等爛,
十幾年後人冇晒興趣, 
就叫園丁時常把伸了過來的剪到齊晒.
就算點剪都好啦! 佢照樣生過嚟
咁我就拍咗喱幾張喇!
原來檸檬的花在未開的時候是淡淡的紫色的. 
五瓣黃芯雌雄同蕊.
有一朵盛放的給葉子遮了半邊, 我梗喺唔多爽啦!
回家攞張櫈先...咁就夠高摘去遮住d葉...影到晒喇!
重連其他遮住的都到手o忝! 正!

說時遲那時快亞蜂哥一聲唔該...都冇呀! 
搏晒老命喺咁咀.
不知不覺日落西山, 再來一張浪漫的背影,
可以收檔喇!

返咗過嚟又冇人同我山, 又話有熊, 
又話有山貓, 想唔自取其樂...都唔得啦! 
我就嚟變成孤獨老女喇! 
唯有日日以相機為伴啦! 
相機啊..相機我愛死你了.

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言