2007年12月10日

又係講食日本嘢!


 2007年12月10日
今日又去咗神田食午餐, 點知店小二話午餐
冇特價三文魚, 我就回應說: 我唔理一定要食
唔好同我講錢, 廚司微笑著同我打手勢, 
即係話ok啦! 
跟住我朋友問係唔係有種魚叫鱆紅, 店長豎起
大姆指說: 正. 但貓貓話唔知收幾多錢, 我說好食的
就要試, 管它的...就來一客吧! 我好大食o架, 
兩樣唔夠飽o既, 又點多一樣胡麻汁拉麵定食, 
今餐太好食了, 除了三文魚, 其他兩樣未試過, 
埋單128.元, 唔知有冇計錯數, 但店長話冇錯. 
我還約了星期四去試菜, 下次特意唔點菜, 
睇吓佢俾d乜我地食, 有興趣就來啦!
我的健康食物三文魚, 今次並非魚腩是背肉.
 這就是鱆紅魚剌身, 意式調味, 係香草和綠橄欖油, 
同美國生菜. 真係好食, d肉又滑又脆, 好有口感; 
跟三文魚冇得比.
胡麻汁冷拉麵定食, 還跟三件壽司, 啊!!! 
個胡麻汁好正, 唔食d壽司, 就是一個素食. 
好正. @$38元
你地話$128.係唔係好低呢? 仲有加上兩杯凍咖啡,
真係食得好開心呀!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言