2009年6月11日

又看花花- Huntington花園

今天走進了一個富豪家族的花園, 
花園之大無法形容, 現在還有族中人居住於此, 
那就是Huntington花園, 
現已捐了出來做了圖書館、 
藝術博物館、植物研究院等等...
落了車行到屎屎吓, 到了展覽館大門, 
看見裡面人山人海,
始終沒有一睹盧山, 搵日無乜人先再去吧!
其實以前都去過, 但未學影相, 
所以又想再影一輯做記錄.
旅行團的必到之地, 我也打了退堂鼓,
那只好影影花花, 真的花多眼亂啊! 
(洋桔梗)
求其影幾張都唔知喺乜, 也沒有像以前的細查,
始終是人培植的, 我比較喜歡小小的野花,
既天然又複雜.
不過這些花也不簡單啊!
(芳香錦葵)
看到會眼花的, 我覺得好似花面貓呢!
(洋杜鵑)
這應該是太陽菊吧!
這種香港花園都有種, 我見過是紫芳草.
啊! 這是我見的最美, 小灌木不足三尺高, 
開出的白花, 似桃又似李, 總之唔喺啦! 
矮矮的花細細好可愛,
長得滿滿的,可惜沒有花名牌.

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言