2021年10月25日

2021玄圓學院...重陽祭

重陽去拜祖, 天氣非常好;
行到成身濕, 汗流如雨下.
總要定, 慢慢做, 終於完成, 抖咗一陣,
收拾一切落山去, 太陽好猛, 好在有帶傘,
臨走前順道拍番下幾張相, 靈山聖地係唔錯的.
我話過有我一日在, 春系秋二祭永不忘.









春秋二祭是為子孫最基本的孝道.

9 則留言:

  1. 你好呀, 好耐無見! 來睇下你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都好呀! 我就冇你咁有心喇! 我多數在FB, 這裡我都係唔慣呢!
      謝謝你, 大家都要平安呀!

      刪除
  2. Hi, Candy^^
    Thank you for sharing! I have been to 玄圓學院 when I was in Hong Kong.
    Take care, Canndy^^ 祝生活安康 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. Oooooooooooooopsssss..
      typing mistake :
      Take care, Candy^^ 祝生活安康 !!

      刪除
    2. 謝謝關心, 我也祝你生活愉快, 平安喜悅!

      刪除
  3. 荃灣老圍是聖地, 山腳有歷史悠久的東普陀寺, 山頂是道教的玄圓學院及其老人院。先到西方寺才是玄圓學院, 西方寺背後有護理安老院。穿過老圍可以步行到芙蓉山。60年代初期未有玄圓學院及西方寺, 有條流水淙的石澗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 三疊潭所在, 可惜潭跡不見, 結建築物蓋住哂!
      這是我小時長大之地, 現在屋越起越多, 己沒有昔日之氣派了.

      刪除
  4. 玄圓學院未去過,睇相就好靚哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 玄圓學院這幾十年都冇改變過, 只是隔離多咗間西方寺, 可隨時去參觀的.

      刪除

謝謝留言