2021年10月21日

2021鯉魚門石礦場

休息了成年, 終於有伴同行, 短程試步於鯉魚門石礦場,
是日晨早煙霞瀰漫, 可是到了中午太陽猛烈, 我中招喇! 行行吓血糖低, 冇哂力, 好在有好多朋友在旁照顧,
當然自己知自己事, 真的要練留一段長時間先可復元呀!











龍爪茅

大葉紫薇
水茄

山苦瓜


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 我好少去可礦場, 多數去到鯉魚石就算喇!
      因礦場那邊真係冇瓦遮頭的.

      刪除
  2. Hi, Candy^^ 小心身體狀況呀 ❗️
    啲相影得好靚 👍 龍爪茅? 嘻嘻,聽都未聽過 🤣 謝謝分享 🙏
    祝福你身體健康 🌹 生活愉快 😀

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你回應! 龍爪茅是香港最普通的野草, 要留意才知它的存在.

      刪除
  3. 出外帶備少量食物與藥物,多多保重 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我乜都有帶, 但當冇哂力時就乜都唔會做, 好在有妹妹同佢啲朋友在,
      終於平安過渡, 謝謝關心.

      刪除
  4. 遙祝 Candy 身心安康 生活愉快 事事如意。

    回覆刪除
  5. 平時出街記得帶幾粒糖
    重有唔好行山呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我乜都有, 但當時只知冇哂力, 乜都唔會做, 好在有妹妹在佢了解我,
      所以好快冇事. 謝謝關心, 我一個人唔會去行山的.

      刪除

謝謝留言