2021年3月2日

蠔宴

 今晚豪門宴呀!妹妹去露營,帶回來一籃子野生蠔,

專程來與我同享用,真的好正,又爽又甜,

每人一打有多,真係夠晒豪呀!


6 則留言:

  1. Hi, Candy, 肉質鮮, 有口福 ! 野生蠔是來自無污染海域嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀! 我妹妹係游泳高手1, 佢時常同朋友到無人到的海域尋寶的, 有就會拎嚟益我喇!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀! 妹啲朋友, 一年有兩次去捉肥美的野蠔, 我一定有得分的.

      刪除
  3. 吃那麼多的蠔,真是很豪呀 ! 幾十年前我在馬料水划艇,也曾經找到很大抽的青口,回家見到有一隻青口裡面有一粒小珍珠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 發現珍珠, 你好好運呀!
      我每年都有野生蠔食, 妹妹的蠔友一年兩次取寶,
      到時我又有口福喇!

      刪除

謝謝留言