2021年2月24日

行花墟

今年天氣比早年暖好多, 好多花都早開, 

這次行花墟見茶花好靚, 

 今年行了幾次花墟, 太陽都曬到我出油, 

所以都係睇咗自己想要的花就閃喇! 

這之次是買花過年宵新十五呀!!!










睇嚟睇去都係紅寶石百合最靚, 
這是第二樽喇!

16 則留言:

  1. 行花墟幾開心架,咁多靚花觀賞,百合香氣撲鼻,正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 行花墟幾好o架! 可是疫情還在, 要揀人少時間去好啲.

      刪除
  2. 我好鍾意行花墟架,見到咁多靚的花,心情都特別開心,每次去我都有收獲﹗

    回覆刪除
  3. 新年我都有買紅寶石百合,可能買得太多香氣都幾濃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅寶石百合真係香得利害, 瞓著都香醒呀!!!

      刪除
  4. Hello Candy, 茶花靚 .. 百合花靚, 謝謝分享 👍 呢個短視頻值得一看 :
    The Most Beautiful Lily Flowers in the World https://youtu.be/Uf17NmQwRVU

    回覆刪除
  5. Hello Candy, 正月十五元宵節快樂 ❗️

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你, 大家都好開心呀! 我現在才回, sorry!!!

      刪除
  6. 見到紅菜頭咁有D怪,而且唔平,都係中意正式賀年花

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅菜頭係台灣人才興的, 意音好彩頭, 但塗了果漆就唔可以食喇!

      刪除
  7. 妳買的花配合得好靚,祝妳花開富貴 !
    往日我都好喜歡去花墟看花,間中都會買吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你欣賞呀! 大家都花開富貴呀! 花墟真係好值得去行O架! 淨睇品種就賞心悅目喇!

      刪除
  8. 石蓮好靚, 供在觀世音菩薩前, 一流!
    狀元紅的形狀似藍莓。
    紅菜頭當花種, 剛巧我家裏有個紅菜頭, 我要學吓種。
    Candy, 你的花插得很美!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你, 你真係好識賞花之人呀! 讚呀!!!

      刪除

謝謝留言