2020年4月1日

散步

此徑在鯉魚門天后廟則有小路可直上,
到了大路可選擇再上或落山,
我就一定落山啦! 再上我會爆心喇!
落山後順路行去茶果嶺道, 看看金木棉,
今年開得不理想, 可能接近尾聲, 有點凌落; 
再沿路行去地鐵站, 路上行人少, 正合我意呀!!!
行人稀少的鯉魚門衛徑

行了一小段衛徑, 再轉茶果嶺道, 再去地鐵站.
 未到放工時間, 茶果嶺道就是如此清靜.

 油塘地鐵站B入口
 茶果嶺道僅存的兩棵金木棉
來遲了, 花已全落喇! 




 斜陽下的斑鳩


12 則留言:

  1. 今年的花都開得早謝得早,你看那油桐花,以前4月中才開的,現在3月底都開得燦爛了!

    回覆刪除
  2. 唔緊要喇,花期錯過唯有等待明年。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望我明年有機會啦! 有時做人都難講的. 謝謝你!

      刪除
  3. 山路好正, 慶幸你沒有遇上劫匪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係越行越驚o架! 所以好快就下山, 現今真係要吓吓小心呀!!!

      刪除
  4. 這篇真勾起我無限的回想...鯉魚門的天后廟是以常到的地方,但從未入過廟內,只在廟後嬉水,和看風景。那時還未曾有衛奕遜徑,等疫情過後,真想舊地重遊,走一趟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 港督 衛奕遜與麥理浩 在任時到九港新界各處遠足。

      刪除
  5. 而家行山都好多人,呢條路人少少好行呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我行這裡要識行才搵到入口的, 所以人好少囉!

      刪除

謝謝留言