2020年2月23日

春花處處開

這幾張相新十五已集齊, 可是有些缺名,
終於今早連最後的都找到了,
立即上載分享! 有名就可以上網查資料, 
唔使再問喇! 我又要開始搵新料喇!










16 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀! 全城愁雲慘霧, 看看花舒心一黠好呀!!!

      刪除
  2. 謝謝分享, 讓我認識咁多名字。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有名大家知係好事, 一個人忙碌, 總比多人的好. 謝謝!

      刪除
  3. 又見到各種奇花異卉,謝謝妳的分享 !

    回覆刪除
  4. 重瓣的百合很少見,很豐盛的花朵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 重瓣的百合的確很少見, 看來只是基因改變, 但維數不多.

      刪除
  5. 百花齊放春到人間,萬事大吉大利。

    回覆刪除
  6. 我喜歡碧桃花,第一次見到就是在武漢,可惜如今武漢卻有疫情,來緊的花季沒人去欣賞了.

    回覆刪除
  7. 重瓣百合很美,我大鄉里沒見過呢!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第二次見, 不知是混種定係自變, 面世數量不多啊!

      刪除
  8. 多謝分享美花並讓我知道花的名字。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣, 有名一定落齊, 大家都方便呀!

      刪除

謝謝留言