2020年2月7日

應年花&食品2020

每年過年千篇一律, 花一樣食物一樣,
點解? 因為家中長輩話過, 當年過得好,
第年照舊一切不要變, 這樣才會年年好下去;
今年我要把好的承傳下去, 做個紀錄,
好等下一接班人依樣葫蘆畫下去.



 水仙我每年都自己浸, 今年其中一個居然是
雙托重瓣, 好彩頭呀!



  


 我承傳了母親的衣砵, 一口脆角.
 這也是每年必做的年糕
 這個做給四妹, 佢食素的.
年年如此大吉大利, 萬事通順!

10 則留言:

  1. 水仙雙托重瓣,真係比較少見。
    如此勤力蒸糕炸角,好有過年氣氛 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 撞手神買到雙托水仙, 真係喜出望外呀!
      我其實唔勤力o架! 只是年年做開, 啲長輩話好就要年年做, 冇得懶喇!

      刪除
  2. Candy, 多謝分享府上過年的擺設及美食。
    年糕、年高,年年高昇,如意吉祥;百合花,事事稱心滿意;銀柳、銀有,生活無憂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝你呀! 也祝你幸福滿門, 身體健康, 心想事成, 家肥屋潤啊!

      刪除
  3. 早已經買齊材料做蘿蔔糕,點知都係唔得閒做,女兒買來吃過就算數。
    兩個蘿蔔已經吃了一個,還有一個都可以用嚟做嘅。
    有長輩在旁督促,應該係勤力啲嘅。妳啲角仔炸得好靚呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 過時過節做得幾多就做幾多, 真係唔得閒都辦法;
      我的脆角真係老媽督住教o架! 因為我愛食, 所以特別有心機.
      其他油器就大家姐做, 她的心得仲好過我呀!

      刪除
  4. Candy妳的百合花好茂盛,祝妳花開富貴啦 !
    原來妳和我姐姐一樣,把百合的花蕊都剪了去。不知道這樣還香不香呢 ?
    可能一個不敏感的人,對於花香是沒有什麼感覺的,會答不到我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉, 百合的蕊在開花後我一定夾走的, 因為那花粉好多,
      而且佔上會甩色, 好難洗掉, 所以一家要夾走, 夾走後不會影響花香的,
      如果在田的百合蕊被夾走, 咁百合就不能留種喇!

      刪除
  5. 年花開得靚,人人樂開懷。

    回覆刪除

謝謝留言