2019年12月25日

2019年的香港聖誕裝飾

又到聖誕, 又到聖誕! 祝聖誕快樂!
祝大家平安喜悅! 
祝香港港運高昇, 萬事昌隆!
今年我都盡量去咗幾處地方拍攝, 
希望大家見到都開心,
感受一吓香港人的努力和心情, 
破壞好易, 從建好難o架!!!







  





17 則留言:

  1. 聖誕快樂!
    希望香港早日回復昔日安寧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂呀! 我都係咁話望香港早日恢復平靜就好喇!

      刪除
  2. MERRY CHRISTMAS
    ░░ *•.¸_██_¸.•*
    ..░*•. ¸ (...'•'.. ) ¸.•*
    ░*•. ¸ (◕‿。) ¸.•*
    ░*•. ¸ (´**•.•**´) ¸.•*
    祝各位冬至&聖誕節快樂!

    回覆刪除
  3. 嘩, 你去左咁多地方影聖誕裝飾,好靚!
    我也祝您聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 大家都開心啦!
      我本來唔可以太粗勞, 但一個人在家有半年冇去遠地,
      所以想好了一條行得好舒服的路線, 一次過影哂, 今之好成功呀~!

      刪除
  4. 紅色聖誕樹幾靚幾有氣氛^^
    Merry Christmas!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你, 聖誕快樂, 新年進步!
      今年海運的棉花糖聖誕好靚, 希望能軟化某些人的心啦!

      刪除
  5. Merry Christmas & Happy New Year
    朋友到中環置地廣場傳了張相比我睇,那兒的聖誕佈置好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 我有睇宣傳, 可惜唔啱路線, 冇去睇呀!

      刪除
  6. 好靚! 我係海港城人多無影啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你! 係呀! 真係好難影得哂, 又話冇人來香港, 唔多覺呀!

      刪除
    2. 應該少咗好多人啦,否則可能人多到影唔到。
      困咗咁耐,大家都出下市區行下

      刪除

謝謝留言