2017年9月16日

何文田站(漆咸道北出入口)

因有事要去大酒店, 
坐車去到漆咸道歐化站落車, 
行過了球場, 我就看到有地鐵站的標示,
順眼掃一吓! 果然係喎!
由於我人生路不熟, 所以去完大酒店
便前往一看究竟,⋯⋯
原來那是何文田站的漆咸道北出口, 
我便抱著嘗新的心態試搭一程.
出入口好有特色, 我覺得有心配合附近
大酒店而設, 好多福字的百福圖.
大堂好寬敞, 但如果要乘搭將軍澳線的話, 
就要落三層電梯喇!
奉勸行動不便最好乘坐升降機喇! 
我都行到悶呀!!!
但是...始終係快過坐車的, 因為條漆咸道
真係好塞車, 分分鐘去到樽頸位, 
出尖咀閒閒地塞半個鐘呀!!!
(入口戶外走廊)
入站的通道
先要落一層...
落一層才到了售票處
詢問處
尋找入閘位置
見到在前面喇! 咪咁高興住!!!
如果這站沒有這設施, 咁多層上落, 咁就大劑喇!
找到了入閘口
先落一層電梯
再要行一小段
去官塘方向又要要落一層
落完這層都未算, 重要再落第三條電梯...
要找到調景嶺才是去官塘方向
唉! 終於到了等車處, 人都唔多個, 行一死餐,
早知搭升降機啦!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言