2010年10月3日

西貢浪茄行

2010年10月3日
上星期又是一個非常好天氣的日子, 拍友又相約遊西貢, 
去邊好呢? 有人提出去行浪茄灣, 我乘船就去過好多次, 
但行山就未試過喇!
於是乘車入西貢萬宜水庫, 帶朋友看看六角柱石後
就在觀景亭靠右上, 非常好走的一條路線.
當日是個大晴天, 藍天白雲好美的景色; 
一路上向左看見到萬宜西霸的宏偉景色.

沿著這張相的右下方, 便是入浪茄灣通道.

在半路高點的崖邊, 探頭看看水庫好高啊!

來到最高處, 有明確指示牌, 原來可通往多處地方的,
如...西灣、大浪灣、黃石碼頭等...

浪茄灣是一個被六角柱石包圍著的海灣

沿海岸都有著多個不同大小的山洞

左手邊的山上便是浪茄戒毒所, 環境優美, 
不知的以為是什麼渡假村啊!

在山上好容易找到不同的六角柱石群

一路落山看到海灘都想下水去啊!

非假日最閒暇, 遊艇三兩多寫意!

來到沙灘在水平線看去, 真是海天一色.

小船上的女郎多自在

岸邊的山洞是泳客探奇的好去處

如果是假日, 這裡會有好多釣友在此垂釣的.

對面山的奇景, 有幾條柱斷了.

在周圍的山邊有好多野花草影呀! 我們在沙灘嘆了
下午茶點, 休息了個多小時便離開了.
我照例邊行邊影, 朋友叫我...我只有應聲, 
跟聲音走而已! 電話響...說見唔見我哋呀?
我抬頭一望最前有堆白色的...就是隊友了...吓!!! 
行得得咁快, 我影咗兩張蜘蛛咋!!!

於是立即追趕前去; 但回頭一看賴SIR比我還慢, 
原來他有一隻鞋出了問題, 看他做了赤腳大仙...

我再向前一望...嘩! 唔掂呀! 咁長嘅??? 
這時一看溫度計, 山中氣溫34度, 唯有放慢來行吧!
為什麼我嘩嘩聲呢? 因為來時喺掛住影, 
沒留意我走過的路, 落時唔多覺啊! 玩完就知味道喇!
真的要唱句小鳳姐的...慢慢前路有幾多...

來到這裡有隊友在等我, 他們見我只載了帽, 說是不夠的喎!
 堅持要我打傘再行, 這樣曬太危險了, 好易中暑的啊! 
這是我第一次用傘啊! 再加多一把紙扇, 真的涼快多了.

最後到了山頂, 開始有風到, 好多了! 但又開始肚餓了,
我不能餓, 一餓就完全沒氣力.

 我嚷著好肚餓呀!!! (好! 好! 好! 行到東霸
Call的士啦!!!) 正呀! 熱到唔想行呀!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言